Anda pelawat yang ke

Followers

LOCAL TIME GMT +8

Saturday, September 29, 2007

LEARNING CW "BASIC" WHY NOT TO TRY IT

Cara pembelajaran cw aku adalah unik jika dibandingkan dengan teknik-teknik yang sedia ada disamping mengikuti kelas arwah 9M2GL,alhamdulillah komitmen dan jadual pembelajaran yang ditepati membuahkan hasil.

Rekodkan AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA-ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ 14-15wpm( 20X) mainkan dan dengarkan iramanya,dengar sebutkan "alfa" jangan sebut di da(alfa) dengan menggunakan jari sambil seperti umpama menulis catakan "a"

Jika anda rasa anda telah mahir songsangkan turutan Z-A (20X) kelajuan sama seperti di atas sambil sebutkan sama seperti di atas.

Apabila anda telah mahir susun A-Z menjadi ayat ringkas contoh seperti THE QUICK BROWN FOX JUMP OVER THE LAZY DOGS.Sekali lagi convertkan ke Mp3 file main ulang-ulangkan kadar masa 10-15minit kelajuan 14-15wpm.

Jika dirasakan anda boleh copy ayat-ayat tersebut sila songsngkan SGDS YZAL EHT REVO PMUJ XOF NWORB KCIUQ EHT....convert ke Mp3 speed sama seperti di atas.

Mengapa THE QUICK BROWN FOX JUMP OVER THE LAZY DOGS ( Kesemua abjad A-Z terdapat dalam ayat tersebut.

Untuk praktis sending, permulaan sila gunakan gunakan group-group abjad yang saya lamprkan di bawah
E-I-S-H
T-M-O
N-D-B
A-W-J
A-U-V
A-R-L
K-C-Y
G-Z
U-F
K-X
R-P
G-Q

Apabila anda telah mahir sila sending ayat berikut:THE QUICK BROWN FOX JUMP OVER THE LAZY DOGS dan ulang sending dalam susunan songsang SGOD YZAL EHT REVO PMUJ XOF NWORB KCIUQ EHT.

Juga praktis BEST-VEST-FIVE-ANTENNA. dan CONNECTING PEOPLE ( ini adalah sms tone dari hp nokia 3310-3315)






SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN DARIPADA 9M2MGL SERTA KELUARGA SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN DARIPADA 9M2MGL SERTA KELUARGA

No comments: