Anda pelawat yang ke

Followers

LOCAL TIME GMT +8

Friday, April 25, 2008

2 METER LINEAR 1976 ETI PROJECT





2 comments:

jurukaka said...

Haiya.. macam dokumen dari arkib hehehe.. scan la banyak lagi dokumen dalam kenangan tu :)

20dB Over 9 said...

ya ya!! macam dulu tiap-tiap hari RTM ada siar kat tv hari ini dalam sejarah....."rindu nak tengok slot tu"sekarang ni dah tak ditayangkan emmm....lagi ramailah yang dah lupakan sejarah dulu-dulu....percaya atau tidak entah-entah naskah ETI tu 1/10pc sahaja yang masih dalam Malaysia..hi hi hi...