Anda pelawat yang ke

Followers

LOCAL TIME GMT +8

Thursday, August 7, 2008

SIAPA 9M2 SELEPAS INI?

Tak ramai yang bertanya
Akan lulus ramai mana
Tak ramai yang tahu
siapa bakal 9m2

Tak ramai yang suka
bunyi da dit da dit sakit kepala
bukan kerana sudah biasa
kerana kurang berikan masa

Tak ramai yang tahu
susah senang lebih suka cakap tak mahu
bukan kerana tak nak cuba dulu
cukuplah dengan 2 meter 10 meter tu

Tak ramai pun 9m2
ramai lagi 9w2
camna nak ramai you!!!
kalau cw nak ambik aku tengok hang..hang tengok aku


Tak ramai nak bantu
ramai lagi yang gitu..gitu..
bukan malas nak gi 9m2
malaslah...nak buang masa dengar cw

Tak ramai yang tahu
9m2 tak meriah serupa dulu
ham seberang dah pajak kat situ
ham kita akan kehilir ke hulu

Tak ramai yang berani
sambut cabaran untuk diri sendiri
Atau mahu maju lebih setapak lagi
terfikir juga siapa 9m2 selepas ini?

1 comment:

alin0ne78 said...

tercabar tu tercabar la jg ..
tp mcmn la nak punya lesen A ..
lesen B pun baru nak ambil Nov nih ..

kekekekekekek