Anda pelawat yang ke

Followers

LOCAL TIME GMT +8

Tuesday, September 23, 2008

9W BAKAL BERGELAR 9M2 SETERUSNYA IALAH

Saya ingatkan keputusan PRU ke12 sahaja yang lewat,eemmm keputusan ujian cw kali ini juga agak sedikit lewat,saya terpaksa edit mengedit semula untuk mendapatkan satus berita yang tepat,Jutaan terima kasih kepada 9M2ALL dan 9M2ZC yang menyediakan lapuran lintas langsung daripada MCMC Cyberjaya.

10 calon yang berjaya menempah tiket class A adalah:

1.9W2AUR-Muhammad Aimil-Melaka untuk kali yang ke2 baru lulus

2.9W2AUI-Adi Salleh-Ulu Kelang

3.9W2TOT-Ibrahim Musa-Pahang

4.9W2VAV-Chai Chuan Tat-Johor untuk kali yang ke2 baru lulus

5.9W2DRL-Lee Chun Cheow-Penang

6.9W2LOO-Lo Chee Hin- Segamat Johor

7.9W2MZT-Mazli Shahar Bin Mohamed-Ampang untuk kali yang ke2 baru lulus

8.*9W2GL-Wan Morhisham Bin Mokhtar

9.9W6RMO-Roger Merdika Ombulun-Sabah

10.9W6DMC-Willie Tadam-Sabah

*MCMC mark KIV pada status senarai lulus saya tak pasti kenapa mungkin
abang Wan ni special kot,yalah OKU yang bersemangat tinggi seperti 9M2AI

Tahniah kepada yang berjaya,yang tidak berjaya tingkatkan usaha untuk sessi cw seterusnya di tahun hadapan.

"TIADA KEJAYAAN DAPAT DICAPAI TANPA USAHA"

2 comments:

yongzu @ 9W2YZU said...

Hanya dua sahaja yang dikenali ;)

Tahniah buat semua yang berjaya!

dan terima kasih atas lintas langsung....:D

Jurukaka said...

hebat gak man.. aku jelous.. dan kalau la aku dapat melalui balik saat amik CW tu lagi sekali.. hahaha