Anda pelawat yang ke

Followers

LOCAL TIME GMT +8

Tuesday, March 23, 2010

MAFIA MEET CASTELLO ?????

Alahamdulillah,berakhirlah sudah episod pening kepala,kegelisahan dan bermacam perkara lagi pada sesi
cw kali ini dah tamaaaaaat!!!!,agak mendukacitakan kerana kesempatan yang ada, saya tidak dapat bertemu dan menyapa rakan-rakan yang pernah dan belum pernah eyeball,ini adalah kerana saya terpaksa memegang amanah Haris untuk menjaga laptop beliau dan saya pula mengemaskini maklumat lintas langsung dari masa ke semasa,satu insiden yang pasti saya kenang untuk selama-lamanya ialah gara-gara penulisan atas pandangan peribadi  di dalam tulisan saya terdahulu menyentuh perihal ketokohan seorang guru cw,keadaan menjadi tegang dan saya dilihat punca segala masalah,sehingga saya tiba di Cyberjaya Haris dengan nada seloroh mengusik saya dan mengatakan "Man musuh hang banyak kat sini"saya cuma mampu menguntum senyum sahaja,apa pun cetusan yang saya lampirkan bukan niat untuk memusuhi dengan sesiapa sebaliknya melontarkan pandangan untuk dikongsi bersama,mungkin pada cetusan kali itu menjentik mereka-mereka yang terasa keupayaan mereka disanggah...aaahh!!!! kita lupakan perkara yang sudah.

Dalam kesibukan menyediakan bahan-bahan untuk paparan lintas lansung saya disapa oleh seorang yang memperkenalkan dirinya Zek(9M2PRO),"abang Man?9M2MGL?"ya saya,... jawab saya"saya Zek 9M2PRO,"dulu kata nak datang kenapa tak datang"?saya jelaskan yang adik saya tak jadi bertukar jadi saya tak jadi datang,kami banyak bercerita dengan setup antenna,agak mendukacitakan beliau kerana lokasi tempat tinggal beliau berada dalam kawasan MINDEF agak sukar untuk naikkan antenna,dan katanya insyaallah apabila berpindah di tempat baru beliau akan menyiapkan prasarana hf tersebut..saya dimaklumkan beliau hanya datang sekejap untuk memberikan sokongan moral kepada rakan-rakan yang mengambil ujian dan terpaksa pulang awal atas hal yang perlu diselesaikan.Dalam kesibukan itu juga saya disapa lagi oleh Faizal 9M2GTR,emmm....agak mengejutkan sungguh pun baru pertama kali bersua dan selepas insiden hangat tahun sudah mereka dilihat "FRIENDLY"thanks atas eyeball yang cukup bermakna,
Amrie 9M2RIE dengan beliau saya sempat bersalam dan bertanyakan kepada beliau saya terlihat mobile beliau berada di tempat letak kereta di Central Mart kenapa jauh sangat pergi sana..dan saya dimaklumkan abang beliau tinggal di Saujana Utama,jauh dari pada sudut hati saya tahu kekecewaan yang parah atas komentar saya tu,tapi secara jujur saya katakan mereka bertiga ini bukan sepertimana yang saya jangkakan." keakraban terjalin mesra antara kami semua pabila bertemu....

No comments: