Anda pelawat yang ke

Followers

LOCAL TIME GMT +8

Monday, November 2, 2009

SEDANGKAN LIDAH LAGI TERGIGIT

Alhamdulillah syukur kepada kehadrat Allah swt atas limpah kurnianya
masih membolehkan saya menaip untuk posting seterusnya walaupun sejak kebelakangan ini saya
mensibukan diri dengan sessi kelas orang-orang tua.
Kini saya tak pasti berapa lama masa yang perlu saya ambil bagi menamatkannya,apa yang pasti tututan dunia
yang dikejar oleh saya kini telah berapa pada klimaksnya "pssst Rizal maaf saya pinjam ayat anda ni",saya mungkin tersilap selama ini kerana meletakkan kepentingan duniawi pada puncak kehidupan peribadi,Sedangkan lidah lagi tergigit inikan pula kita sebagai hambanya yang sentiasa
laqhor"lupa ataupun taksub yang bila menulis,kerakusan saya mencipta satu benteng negatif pada rakan-rakan walaupun ada juga yang
menerima dan yang menempelak dibelakang.Saya tidak dapat lari daripada apa yang telah diperkatakan.


Sebagai pengemar radio amatur yang masih mentah dalam dunia seantero ini,melalui komen-komen membina
saya akui mungkin ada yang tersentuh dengan posting saya pada kali ini berhubung dengan "PRA SYARAT UNTUK MENJADI GURU MORSE"
Saya berterima kasih kepada Zek,Arifshah,Haris,IBR dan beberapa lagi mereka yang menghantar maklumbalas,saat ini
mungkin sedang hangat diperkatakan,kata pepatah pena itu lebih tajam daripada mata pedang,dah terhantuk baru tengadah.....
Saya akui saya salah dalam memperkatakan hal berkenaan oleh itu "MAAFKAN SAYA"


Apa pun tanggapan rakan seperjuangan itu adalah hak milik mereka,bagi diri ini siapalah saya jika tanpa anda yang
menemani perjalanan kehidupan ini,saya akui tidak semua YANG BENAR itu BETUL dan tidak semua yang SALAH itu SALAH.

5 comments:

IBRAHIM KADRI said...

Abg Azman, dalam situasi ni tiada yg betul dan tiada yang salah. At least perbincangan ini membuka minda sesama kita. Bagi saya semua pendapat yang diberi semuanya betul. Tahniah pada anda sebagai pencetus.

AMATEUR RADIO STATION : 9M2GET said...

jom 40m bang man.....
ramai dah petang2

Jurukaka said...

Man.. kekalkan apa yang telah anda perjuangkan.. blog adalah madah untuk anda meluahkan pandangan sudut anda...

ada kala kami juga tidak sempurna.. dan pandangan andalah yang menyempurnakan kami..

Usah ucapkan 'kemaafan' tapi ucapkanlah 'apa pula pandangan anda'

Aku baru baca blog 9W2YZU... bila aku baca perenggan awai tu lupa lak nak tanya, hang bila nak bertolak ke sana man? Selamat menunaikan ibadah... doakan aku akan ke sana jugak man..

9M2JEN said...

Man,teruskan perjuangan,berkongsi ilmu itu yg penting...tak dinafikan,blog anda menjadi rujukan utk rakan yg nak belajar CW...

sama ada mahir atau tidak terpulang pada individu...teknik yang betul perlu dikongsi bersama...

Regards

9W2GTR said...

Pada aku tidak perlu minta maaf diatas pandangan kite sendiri, org mungkin memahaminya dari sudut yg berbeza dari penulis. Itu subjective.

Pada yg comment pun biarlah jujur & ikhlas....baru kite leh saling memahami.